Просування продуктів у соціальних мережах сьогодні стало популярним. Але одні проекти стають відомими, а інші залишаються незатребуваними, хоча способи просування в обох випадках однакові. Як же правильно працювати з соціальними мережами?
Новачкам здається, що досить лайкнути і ретвітнути статтю, заспамити як можна більшу кількість груп, і справу зроблено. На жаль, незважаючи на витрачені гроші і час, результат не радує. Необхідно чітко розуміти, що ми очікуємо отримати від роботи з соцмережі, де наша кампанія буде найбільш ефективною?
Початківці сеошники вважають, що одночасно можна просувати сайти, послуги, товари, бренди, компанії, забуваючи, що кожен напрямок вимагає свого підходу. Можлива ситуація, коли ми просуваємо продукт певного бренду, а він належить якійсь компанії, яка, в свою чергу, має власний сайт, але при цьому потрібно розуміти, що ефективно просувати одночасно всі позиції не вийде.
Приклад – всесвітньо відомий бренд «Фераррі». Всім відомо, що він пропонує споживачам вишукані авто, і лише одиниці знають, що компанія випускає ще одяг та аксесуари. Ми бачимо, що певний вид товарів сформував популярність бренду, при цьому інші товари не асоціюються з брендом, так як виділені маркетологами як другорядні.
Підсумок – до початку компанії визначте завдання та цілі, яких потрібно досягти.
2. Соціальні мережі — складаємо план
Відразу скажемо, що план «20 лайків, 50 репостів» не враховує психологію користувачів соцмереж. Лайкнути вподобану інформацію людині значно легше, ніж зробити її репост. Тому в цьому випадку рекомендується використовувати досвід успішних конкурентів, вивчивши відповідні показники.
Рекомендую враховувати при складанні плану:
Підсумок – всі кампанії необхідно проводити за планом, де повинні бути враховані позитивні і негативні ймовірності розвитку подій, щоб коректно реагувати в кожному з випадків. План дозволить проаналізувати статистику рекламних акцій, ефективність проведених дій.
Наявність великої групи користувачів або передплатників не означає, що їм цікаві ваші матеріали. Більшість з них туди просто запросили, а вони не змогли відмовитися. З цього можна мати користь – швидко зростаюча група створює відчуття актуальності продукту і може психологічно підштовхнути інших користувачів до потрібного нам дії. Розвивати групу необхідно з урахуванням інтересів як активних користувачів, так і випадково зайшли.
Часто в групах з великою кількістю користувачів практично нульова активність. Це означає, що людей запросили, зацікавили, і потім залишили нудьгувати, спостерігаючи сумовитий контент. Рецепт – вивчайте досвід конкурентів, аналізуйте, що найбільш цікаво їх користувачам і зробити на цьому акцент у своїй групі.
Користувачі соцмереж не шукають у них оголошення про продаж деталей для сільгоспмашин. Для цього є спеціальні форуми, сайти і т. д. Не варто витрачати час на залучення в групу людей, для яких ваша пропозиція все одно не буде актуальним.
Підсумок – при роботі з соціальними групами враховуйте психологію їх користувачів, шукайте серед них «своїх» клієнтів, пропонуйте якісний контент. Не завжди миттєвий ефект, іноді доводиться працювати «на перспективу».
Не соромтеся користуватися послугами помічників, які за невелику плату (причому, не обов’язково має йтися про гроші) візьмуть участь у реалізації вашого проекту. Врешті-решт, запропонуйте створення сайтів чернівці з більш цікавими умовами для клієнтів серед ваших конкурентів, зацікавте і переманите їх. Підсумок – при роботі з соцмережі максимально використовуємо всі наявні ресурси.
Ці прості, на перший погляд, очевидні рекомендації допоможуть вам багаторазово збільшити ефективність вашої роботи.
E-mail: online@24X24.in.ua
Viber: +38 (050) 20-26-787
(050) 945-44-20 — МТС/Vodafone
(067) 118-06-25 — Київстар